איך לתכנן חתונה טבעונית? – כרמלה יגור

כרמלה יגור הוא אולם לאירוע טבעוני שבו אפשר לארח את כל החברים, הקרובים ובני המשפחה. אבל איפה מתחילים ומהם השלבים המרכזיים בתכנון של חתונה טבעונית? הנה המדריך המלא בדרך לחופה

תכנון חתונה היא ללא ספק משימה מאתגרת. כשמוסיפים אליה את הרצון להפיק חתונה טבעונית, זה מוסיף עוד יותר לתחושת הסטרסט. עם זאת, לא חייבים להיכנס ללחץ – הנה מדריך שיעזור לכם לתכנן את החתונה הטבעונית המושלמת, כולל שלבים, אנשי קשר ולוחות זמניים. יאללה לחופה!

 

שלב 1: התחילו מוקדם (12-18 חודשים מראש)

הטיפ הכי חשוב לתכנון כל סוג של אירוע הוא להתחיל מוקדם. זה ייתן לכם זמן לחקור ולהחליט איזה אלמנטים אתם רוצים בחתונה, לקבל המלצות על הספקים הכי טובים וכמובן לבחור את התאריכים המועדפים. אם מחפשים לדוגמא גן אירועים טבעוני, יש לוודא שהוא פנוי כי ההיצע נמוך יותר לעומת גני אירועים אחרים.

 

שלב 2: הגדרת תקציב (12-18 חודשים מראש)

עוד משהו שצריך לעשות הוא לקבוע את התקציב. זה ינחה את ההחלטות בכל נושא, מהמקום ועד לתפריט. אפשר לבדוק כמה תעלה חתונה צמחונית לעומת חתונה אחרת, לקבל הצעת מחיר מטעם אולם אירועים לצמחונים לעומת טבעונים וכאמור לאסוף המלצות. שיעורי הבית שווים כסף, אז תכינו אותם במלואם.

 

שלב 3: בחירת המקום (12-18 חודשים מראש)

כרמלה יגור הוא אולם לאירוע טבעוני שעושה לכם חיים קלים. ראשית, כבר נערכו בו אירועים טבעוניים בעבר והמשמעות היא ניסיון מוכח של כל אנשי הצוות. שנית, בכרמלה יגור מוכנים להגיש רק אוכל ושתייה טבעוניים במהלך האירוע ולהתחייב לכך.

יותר מזה, בכרמלה יגור ישמחו לספק לכם רשימה של מרכיבים למנות, תוך התייעצות עם שפים שמבינים את המשמעות של טבעונות. עם תנאים כאלה, הדאגות מהפקת חתונה צמחונית או טבעונית מצטמצמות משמעותית.

 

שלב 4:  אלכוהול ושתייה (10-15 חודשים מראש)

לא כל אלכוהול הוא טבעוני, אז חייבים לעשות קצת מחקר. את המחקר אפשר להתחיל באינטרנט ולהמשיך עם המלצות מטעם אנשים שכבר הפיקו חתונה צמחונית. בנוסף, ניתן להתרשם מתפריטים קלאסיים של חתונה טבעונית ורק אז לבחור את האלכוהול והשתייה.

אגב, כדאי גם למצוא קונדיטוריה או אופה שמתמחה בעוגות טבעוניות. חשוב לטעום דוגמאות לפני שמחליטים על עוגת החתונה שלכם, כי היא עומדת להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע.

 

שלב 5: שמלת כלה וחליפת חתן (4-8 חודשים מראש)

איך מוודאים שהלבוש טבעוני כדי שהחתונה תהיה מושלמת? קלי קלות: בודקים שאין משי, צמר, עור או כל חומר אחר שמקורו בבעלי חיים. ישנם מעצבים רבים המציעים כיום שמלות כלה וחליפות טבעוניות יפהפיות, אז אין סיבה להתפשר.

 

שלב 6: הזמנות ואישורים (2-4 חודשים מראש)

כדאי לבחור חומרים מתאימים גם עבור הזמנות לחתונה טבעונית, כגון נייר זרעים שניתן לשתול. לאחר מכן ובערך חודשיים מראש, צריך לאשר את כל הפרטים מול הספקים ונותני השירותים. יש לוודא שהם הם ברורים לגבי הוייב הטבעוני של האירוע ובמידת הצורך להתייעץ איתם בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

 

שלב 7: ליהנות מיום החתונה!

זכרו, המטרה של החתונה הטבעונית שלכם היא לחגוג את האיחוד בין בני הזוג ולקדם אורח חיים שאתם מאמינים בו. אל תלחצו על כך שהכל יהיה מושלם, אלא התמקדו ביצירת יום שמשקף את הערכים ואת האהבה של בן/בת הזוג שלכם זה לזה. אבל אם אתם רוצים להיות ממש רגועים, פשוט התקשרו עכשיו לכרמלה יגור ותתאמו תאריך לאירוע שלכם.