אולם אירועים צמחוני וטבעוני – כרמלה יגור

העולם עובר שינויים ואנחנו עדים לכך. הרגעים הטובים בשינויים הם אלו שאנו גם נוכחים בהם: אז אם בעבר בכל חתונה הזוג המאושר התפאר בפלנצ׳ת הבשרים שמוגשת לאורחים, אז הרי שכיום צריך לפנות מקום של כבוד לאולמות האירועים שעושים אוכל צמחוני וטבעוני טעים ועשיר

ויגן פרנדלי הוא לא עוד מונח. בטח שלא כמדובר בחתונה צמחונית או טבעונית. צירוף המילים מרכיב בתוכו את כל המשמעות של אירוע החתונה שלכם ולכן יש להתייחס אליו בכובד ראש, אך אף פעם לא לשכוח את ההומור והקלילות.

כאשר אתם רוצים להפיק אירוע שהוא ויגן פרינדלי, כלומר חתונה שתהיה ידידותית לצמחונים וטבעוניים עליכם לקבל החלטה מה יהיה יותר – צמחוני או טבעוני, לפי כמות האורחים שלכם וההעדפות שלכם ושלהם.

מה ההבדל בין צמחוני וטבעוני?

אחד הדברים שיבדילו בין צמחוני לטבעוני בולט כמובן בכל מה שקשור לעולם הקינוחים וחומרי הגלם. נכון, היום לטבעוניים, במיוחד בישראל, אין בעיה. האוכל הטבעוני הוא עשיר ויצירתי וכל אולם אירועים שמכבד את עצמו ישקיע היטב במטבח טבעוני ובו מגוון של מנות חלוקה מיוחדות, על האש מכל הטוב שבצומח ואם יהיו מספיק חכמים, אז גם בקוקטיילים ובמשקאות החריפים כדי לחזק את הקונספט.

זוגות רבים בישראל אוהבים לקיים את החתונה תחת איזשהו קונספט ספציפי. למשל, ״לונדון, בירת אנגליה״ והקונספט הוא דברים בריטיים, ככה שגם בעמדות השתייה יהיו על הכוסות תמונות של הביג-בן או משהו כזה. זו דוגמא אזוטרית, אך אנו מקווים שהבהרנו את הנושא.

מנות טבעוניות פופולאריות בחתונה טבעונית

חציל בטחינה או ביוגורט קשיו ותחליפי חלב אחרים. ישראלים אוהבים חציל, החציל אוהב אותנו, לכן ישנן אינספור אלטרנטיבות שאנשי מטבח אוהבים לעשות עם חציל.

כרובית בטחינה ורוטב עגבנית – גם זו מנה קלאסית של המטבח הטבעוני שתמיד טעימה ועובדת בתחילת האירוע.

תבשילי טופו ופטריות – כמובן שאם יש מרוויחים עיקרי מחתונה טבעונית שהם לא הזוג, הם חובבי הטופו שמתחבר נפלא עם כל טעם.  

היתרונות של אולם אירועים צמחוני וטבעוני – כל מה שצריך לדעת

מה שיפה באוכל צמחוני הוא שעל אף העובדה שרבים באוכלוסייה הנם צמחונים, השפים וגני האירועים שעושים חתונות ויגן פרנדלי לא מפסיקים לשבור את תקרת הזכוכית של המטבח הצמחוני וכל פעם מפתיעים מחדש.

מנות אלו יוצא לנו להכיר ולטעום במסעדות, באולמות האירועים ואפילו דרך תכניות הבישול בטלויזיה ובהן טבחים לא מפסיקים להפתיע ברעיונות יצירתיים אודות המטבח הצמחוני. חשוב לציין כי דגים אינם נכללים באוכל צמחוני, אך ישנם צמחוניים שמאפשרים בחתונה הכנה של דגים ועל כך יש לתאם עם בעלי גן האירועים.

מנות צמחוניות פופולאריות בחתונת ויגן פרנדלי

לחמים ומאפים – צעירים וצעירות מחפשים באולם אירועים את הדבר השני הכי חשוב אחרי הזוג המאושר, הוא כמובן הבצקים כדי לרפד את האלכוהול. מאפים מיוחדים וקלאסיים תמיד יהוו פתיחה למושלמת לאירוע שלכם ועל כך רצוי להתעקש.

פסטות וכל הטוב של המטבח האיטלקי – בכל אולם אירועים שמבשלים אוכל צמחוני, האוכל האיטלקי הוא הכי מתבקש ותמיד נהדר.

כיצד לקבל המלצות באופן חכם לקראת חתונת ויגן פרינדלי

אין איך להימנע מלשמוע את דעת האחרים. לא כל העצות העצות רעות, אך חשוב להיות יציבים ובעיקר להיות חברים הכי טובים של עצמכם.

המלצות על אירועים וחתונות טבעוניות או צמחוניות תוכלו למצוא ברשתות החברתיות, אתרים ובבלוגים כאלה ואחרים. רבות מהחתונות מתפרסמות באתרי אולם האירועים ושם תוכלו למצוא את אנשי הקשר המתאימים לתיאום.