תכנון חתונת טבע בקיבוץ – כרמלה יגור

אם הנכם זוג צעיר שהחליט להתחתן, או בלשון העם ״להרים אירוע״ בוודאי כבר התחלתם במסע החיפושים הארוך שלכם אחר המקום המושלם לאירוע שלכם. הרצון לחפש את המקום המושלם בו לא יהיה צפוף מידי וגם מרווח. שיהיה יפה, אך לא מידי ברמה מוגזמת ומרתיעה. חיפושים אלו יכולים לגרור חיכוכים, לבטים ובעיקר בלבול. הפתרון המושלם הוא חתונת טבע. חתונה בקיבוץ בצפון מול הנוף היפה ביותר שמתאים לרגע היפה ביותר

״עונת החתונות״ – מה לא נאמר עליה? זוגות צעירים מחליטים להתחתן. ההורים מתרגשים. הזמנות, הקרובים והרחוקים, הארוחה המשותפת הראשונה של שתי המשפחות וכמובן שאלת השאלות שהכי מפחידה:  ״אז איפה אתם מתחתנים?״.

בשנים האחרונות חתונות הפכו לאירוע הרבה יותר גרנדיוזי ונוצץ משנחשב בעבר ובחירת המקום משמעותית הרבה יותר, לאורחים ולזוג המאושר כמובן. כשמחפשים את המקום המושלם, חושבים על שעת החתונה שכמובן רצוי שהחופה תיערך בשקיעה מול נוף יפה ורומנטי שיוסיף עוד ויעצים את האירוע החד פעמי.

ואם מדברים על נוף מושלם, איך אפשר שלא לדבר על צפון הארץ. חתונה בקיבוץ בצפון מול נוף ירוק ומלבלב, במקום פתוח עם אוכל מרהיב ואותנטי. לנוף, כמו גם לאוכל – חשיבות עצומה. אולם האירועים ״כרמלה״ למשל, משלב את האוכל הים תיכוני הקלאסי, מה שמאפיין כלכך את המאכלים בצפון ועם זאת שואף להיות פיוז׳ן, יצירתי וצבעוני.

היתרונות של חתונה בטבע

חתונת טבע היא חתונה מומלצת מכמה סיבות. דבר ראשון, חתונות הן אירוע ארוך וכאשר אותם אנשים נמצאים במקום קטן וצפוף לאורחים אין מקום נוסף ללכת אליו לשאוף אוויר או ליצור חברויות חדשות.

חתונת טבע מאפשרת סדרי ישיבה ועמידה ומרחב פתוח שתורם גם לזוג המאושר לא להרגיש חנוק, אלא להיפך, להרגיש בנוח ופשוט להנות מהיום המיוחד הזה.

כיצד ניתן להפיק חתונת חורף בטבע?

 

אם בעבר חתונות היו אך ורק בקיץ, עם שינויי האקלים הקיצוניים הקיץ נהיה קיצוני יותר ויותר וזוגות צעירים מחפשים זמנים אחרים בשנה בהם יהיה יותר נעים, גם מהבחינה הכלכלית כמובן.

חתונת טבע בחורף, כאשר הצפון ירוק ומלא כולו, היא לא פשרה – היא הבטחה, כיוון שכיום ניתן להסדיר את מקומות הישיבה, את המטבח, ואת כל החלל על מנת שהזוג המאושר לא ידאג בשל מזג האוויר ואילו האורחים ייהנו מהחתונה.

סוגי חתונות בקיבוצים ובצפון

מיד שמחליטים להתחתן מתחילות השאלות. כל השאלות חשובות וביניהן כמובן איזו סוג חתונה אתם רוצים לעשות?

חתונות טבע, גם בקיבוץ בצפון וגם לא, מאפשרות חתונה סטנדרטית, כלומר שהאירוע מסודר בצורה ה״רגילה״ שלו שבעת ארוחת ערב המוזיקה נחלשת וישנו זמן מוקצב לארוחת הערב ולאחריו מתחילים הריקודים.

זוגות  רבים מעוניינים לאחרונה בחתונה ״הפוכה״, שאומרת שקודם כל אוכלים ואחרכך רוקדים. באירועים כאלה לרוב מוגש יותר אוכל לאורך יותר זמן, אך המנות אינן מחולקות לראשונה ועיקרית. סידור זה בהרבה מקרים מוריד מהלחץ של האירוע וכביכול מחשיבותו כי הוא מאפשר ליותר צעירות וצעירים לרקוד ולהרים את הרחבה.

תיאום פגישה ושאלות חשובות לקראת חתונת טבע

רוב הזוגות שמתחתנים מגיעים לאולם האירועים בשתי דרכים עיקריות: המלצה או ביקור קודם במקום האירוע והתלהבות ממנו.

לא חשוב איך הגעתם, יותר חשוב מה שתשאלו בפגישה עם מנהל האירוע. חתונת טבע מאפשרות מגוון אפשרויות לאירוע הקסום ולכן רצוי לשאול כל שאלה רלוונטית כדי שהאירוע יעשה בדיוק לפי הרצונות שלכם. לבסוף, כרמלה בקיבוץ יגור בצפון, מבטיחים שיעשו הכל כדי שיהיה זה אירוע בלתי נשכח.