חתונה גאה בכרמלה יגור

אתם גאים להתחתן ואולמות האירועים גאים לעשות לכם אירוע בלתי נשכח, לכם

ולאורחים שלכם. חתונות גאות הן מקור לשמחה אמיתית ויותר ויותר אולמות אירועים עושים הכל כדי לשים את החתונות הגאות במרכז הבמה, או במקרה של כרמלה בקיבוץ יגור בצפון, בחופה. הטיפים, הפרטים וכמובן – השאלות שהכי חשוב לשאול בגן האירועים לחתונה גאה

 

חתונה חד מינית בעבר הלא כל כך רחוק נחשבה לאירוע נדיר, מיוחד ושלא כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוכה. אך היום לשמחתנו הזמנים השתנו ואנו רואים יותר חתונות גאות באולמות האירועים וחתונות הטבע. קהל הקהילה הגאה הוא אחד הקהלים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם, קהל שכל בעל אולם אירועים רוצה שיכיר אותו ואצלו יערוך

את הטקס וכמובן, את עיקר האירוע שאליו הצעירים מחכים – מסיבת הריקודים הגדולה.

 

בחתונות גאות אנו זוכים לטקס מיוחד, מבדר ומרגש מהרגיל ולרוב הוא גם בלתי נשכח,

דבר שחשוב מאוד בחתונות בכללי. אם נדמה היה לנו בשנים האחרונות כי חתונות נהיו

אוברייטד, חתונות גאות בישראל תמיד שוברות לנו את המחשבה הזו בשל הקסם, הצבעים

ובמיוחד האהבה העצומה בין בני הזוג שהחליטו לערוך חתונה גאה בישראל, שלידם

המשפחה, החברים שמקבלים, אוהבים ורוצים לקחת חלק באירוע הנפלא הזה.

 

מלבד שמדובר בחתונה גאה, אין להתייחס אליה שונה וגם כאן מדובר באירוע מורכב עבור בני הזוג, ההורים ולמפיקי האירוע. אם כבר אמרנו, אז טיפ חשוב במיוחד כשעורכים חתונה הוא לא להתפשר ולקחת מפיק. להפיק חתונה בישראל, בין אם זו חתונה חד מינית או לא, זו הפקה רצינית שלוקחת הרבה זמן וכח, ובשל העובדה שאתם אלו שחוגגים, מומלץ לתת למי שעובד בזה, לעבוד בזה.

 

לאחר ניגוב דמעות ההתרגשות מהצעת הנישואין, אתם תמצאו את עצמכם מהר מאוד

מעלים שאלות ותהיות כיצד לערוך את החתונה הגאה הכי טובה בעולם. זה מובן.

למזלכם, חתונה גאה בישראל היא דבר נפוץ וישנם אלפי סגנונות וסוגי אירועים ועולם האפשרויות אינו נגמר. הכל תלוי ברצונכם וכמובן, בתקציב.

 

מה השאלות שהכי חשוב לשאול כשעורכים חתונה גאה?

 

אחת הטעויות הנפוצות שזוגות עושים בתחילת תכנון החתונה שלהם, הוא שמקשיבים לכל עצה, של כל אחד ואחת ואז שוכחים את הדבר הכי חשוב – את עצמכם.

 

-        כאשר אתם קובעים עם בעלי האולם, ציינו בפניהם כי מדובר בחתונה חד מינית ואתם אלו שמתחתנים.

-        הציפו את השאלות והחששות שלכם ושל בני משפחתכם כדי שבעלי האולם ידעו בעתיד כיצד לתקשר איתם בדרכי נעם. נראה לכם שמובן מאליו, אך הרבה אירועים נהפכים לפחות ״כיפיים״ כאשר מסביבם ישנם סכסוכים בין המשפחות.

-        האם ישנם קונספטים מיוחדים שכדאי לשמוע עליהם לחתונה גאה?

-        בקשו מאולם האירועים תמונות וסרטונים מחתונות חד מיניות שעשו בעבר.

-        הגיעו לאירוע לדוגמא. כאשר הזוג מגיע לאירוע לדוגמא באולם האירועים אותו הוא בחר, הוא מרגיש בפעם הראשונה כיצד האירוע נראה ומתנהל ומקבלים תמונה יותר ברורה שתקדם אתכם בהחלטה.

-        חפשו גן אירועים לחתונה שיהיה מספיק מרווח לכל האורחים. תתבקשו לדעת על כמה אורחים מדובר, כי שמנהל האירוע והמפיקים ידעו יותר טוב. כמובן שתמיד יש ביטולים והם נלקחים בחשבון, אך מומלץ לחשוב ביחד כמה אנשים אתם רוצים שיהיו ולפי זה לתכנן את החתונה שלכם.

בשורה התחתונה, חשוב לזכור כי אירוע כזה יכול להלחיץ. אך יותר מכך, זו חתונה שלכם וכולם רוצים שהזוג ישאר מאושר. קחו את הדברים בקלות וליהנות עם היקרים לכם.