תכנון חתונה בקיבוץ – כרמלה יגור

קיבוץ הוא ללא ספק המקום המושלם לחתונה אינטימית, מיוחדת ומרגשת. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון. במאמר הבא נסביר איך מתכננים חתונה כזו ולמה כדאי לתת עדיפות לקיבוץ יגור

בחירת האולם או גן האירועים היא פחות או יותר המשימה הראשונה שאותה בני זוג ממלאים אחרי שהם מחליטים להתחתן. כיום לדוגמא כבר ברור שלא כדאי להסתפק באולם סטנדרטי ומשעמם, אבל גם שבגני האירועים הגדולים לא תמיד ניתן להבטיח את האווירה הרצויה לאירוע של פעם בחיים. הפתרון הוא ללכת על בטוח עם חתונה בקיבוץ בצפון.

 

למה בכלל לקיים חתונה בקיבוץ?

גן אירועים בקיבוץ מציע כמה יתרונות שאין באלטרנטיבות האחרות. קודם כל, אולם חתונות בקיבוץ מצליח להיות סולידי וצנוע מצד אחד, אבל גם לייצר אווירה מיוחדת ושונה מצד שני. אז בין אם מדובר על חתונה בקיבוץ לעשרות מוזמנים מהמעגל הקרוב או על חתונה בטבע למאות חברים ובני משפחה, הקיבוץ הוא ללא ספק הלוקיישן המושלם.

עוד יתרון של חתונה בקיבוץ בצפון בא לידי ביטוי באופי של האירוע. רק גן אירועים בקיבוץ מאפשר לחתן ולכלה להדגיש את הערכים שהם מאמינים בהם, לעצב את חלל הפנים והחוץ כמו שהם תמיד חלמו ולשמור על העקרונות שלהם. אם מוסיפים לזה את המחיר הנוח של חתונה בקיבוץ לעומת במרכזי הערים הגדולות, מקבלים מתכון לחוויה בלתי נשכחת שלא דורשת חריגה מהתקציב.

 

כל מה שצריך לדעת על תכנון החתונה המושלמת

העניין הוא שכל המאפיינים המיוחדים של הקיבוץ גם מחייבים היערכות מסוימת מבחינת התכנון. חתונה בקיבוץ לא מפיקים כמו חתונה באולם, אז כדאי להביא בחשבון את שני הצדדים של המטבע.

כך לדוגמא בהפקת חתונה בקיבוץ בצפון מאוד כדאי לבחור היטב את התאריך מבחינת מזג אוויר, אקלים ולחות. אם מתחתנים בקיץ, יש לוודא שמדובר על גן אירועים בקיבוץ שיש בו שטח מקורה ומוצל. אם מתחתנים בחורף, חשוב לדאוג לפתרונות חימום נוחים עבור האורחים והמשפחה. אפילו אם התאריך עוד רחוק, מומלץ לבדוק את זה מעכשיו.

עוד שיקול יכול להיות מידת הנגישות של הקיבוץ עבור בעלי רכבים פרטיים. בהרבה מאוד קיבוצים אין חניה להמון רכבים, אבל האורחים רגילים בדרך כלל להגיע איתם ולא בהסעות. אז בשביל למנוע תקלות של הרגע האחרון, מגיעים לפחות פעם אחת לראות מקרוב את הקיבוץ ושואלים את הנציגים שלנו לגבי חניה לאורחים ומספר המקומות הפנויים שיש בה.

 

קיבוץ יגור: חשבו בשבילכם על הכל

האמת היא שהתכנון של חתונה בקיבוץ בצפון יכול להיות פשוט יותר, אם הולכים על בטוח ובוחרים מקום כמו קיבוץ יגור. בקיבוץ יגור יש גן אירועים מושקע, מוקפד ואלגנטי שמתאים לחתונות לכל אורך השנה. בעלי אירועים שבוחרים חתונה בקיבוץ יגור לא צריכים להתאמץ יותר מדי, כי האנשים מאחורי הקלעים כבר חושבים בשבילם על הכל.

הניסיון של חברי קיבוץ יגור משחק תפקיד חשוב בכל הנוגע לתהליך של הפקת חתונה. אם רוצים להפוך חתונה בטבע לאירוע יוקרתי ולהשאיר את האורחים עם טעם של עוד, עדיף לעשות את זה בקיבוץ שיש עליו המלצות טובות.

גיאוגרפית, קיבוץ יגור ממוקם באזור שנוח להגיע אליו מכל רחבי הארץ. האקלים בקיבוץ מתאים לאירועים בקיץ ובחורף ואפשר לארח בו עשרות עד מאות מוזמנים. גם אם מעולם לא גרתם בקיבוץ, סביר להניח שסיור אחד ביגור יראה לכם שזה בדיוק מה שציפיתם לו: לוקיישן מדהים לחוויה רומנטית עם כל האנשים שאתם אוהבים.