כרמלה יגור - אולם חתונות בצפון

חתונה היא תמיד אירוע מרגש, החתן והכלה, האורחים, המשפחות, כולם מתכוננים ליום האירוע בהתרגשות גדולה – ודאי תרצו לחגוג את האירוע במקום שישקף היטב את היום החשוב בחייכם, שכל פרט בו מתוכנן בקפידה והאווירה כולה משדרת יום חג, לא כן?

אולם אירועים או שאולי בגן? בצפון או שאולי במרכז? בתכנון חתונה ישנן כל כך הרבה התלבטויות, שלעיתים פשוט כדאי לערוך את החתונה במקום שייתן לכם שקט נפשי ללא קשר לבחירה שלכם. אם אתם בעיצומו של תכנון חתונה בצפון, ההמלצה הכי טובה היא לבחור מקום שיתאים לכל מזג אוויר ולכל בחירה שתתאים לכם באותו הרגע.

 

אולם אירועים או גן אירועים?

מתחתנים בצפון? השאלה הזאת מעסיקה הרבה מן המתחתנים ולא רק בגלל מזג האוויר. נכון שאולי אולם אירועים בצפון מתאים לכל מזג אוויר שיהיה ביום חתונתכם, אך גן אירועים בצפון לפעמים משדר אווירה חגיגית ויוקרתית לא פחות. אם בחרתם לערוך את החתונה בחודשי האביב או הסתיו, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהבחירה בגן אירועים תהיה הבחירה הנכונה. במצבים בהם מזג האוויר לא לטובתכם, מומלץ לחשוב על אולם חתונות בצפון שיוכל לתת לכם מענה גם בימים גשומים או חמים מן הממוצע.

מה לגבי האוכל?

כשבוחרים את התפריט ישנם כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון. האם החתונה נערכת בשעות הבוקר המאוחרות או הצהריים, או שהחתונה נערכת בכלל באופן מסורתי בשעות הערב.

כשבוחרים לערוך חתונה ביום, ניתן לבחור בין קייטרינג חלבי, בשרי או בכלל טבעוני, בעוד שבחתונה בשעות הערב בדרך כלל יוגש אוכל בשרי המתאים לארוחת ערב. כך או כך, כנראה שבכל אולם לחתונה בצפון יוצעו לכם מספר אפשרויות, המתאימות לכל קונספט שבחרתם לאירוע שלכם ותוכלו לבחור את האפשרות שתשמח אתכם ואת האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

מי מעצב את החתונה?

לאחר שבחרתם את המקום והתפריט שיוגש לאורחים, ישנם עוד כמה סידורים שיכולים להעסיק אתכם. עיצוב מקום החתונה יכול להיות אחד מהם, אולם, אתם יכולים גם להחליט שאתם נותנים את המשימה למישהו שאתם סומכים עליו.

גם אם בחרתם לא לעצב את המקום בעצמכם, הבחירות והבקשות שלכם תמיד יהיו מה שמנחה את מי שמעצב את האירוע שלכם. גם בעיצוב השולחנות, גם בעיצוב החופה וגם בעיצוב האזור שמקבל את פני האורחים, סגנון העיצוב יהיה זה שימצא חן בעיניכם, והביצוע יכול להיות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך.

 

מה עוד צריך לדעת לפני שקובעים חתונה בצפון?

חתונה בצפון יכולה להיות מאד פסטורלית וחגיגית, אך יש לקחת בחשבון עוד כמה פרמטרים על מנת שהאורחים יגיעו בכיף לחתונה שכזאת בין השגרת העבודה שלהם ויוכלו להנות. ראשית, כדאי לבחור זמן בו הכבישים יחסית פנויים ויאפשרו לאורחים להגיע בראש שקט ולא לאחר עמידה ממושכת בפקקי תנועה.

זמנים כמו שישי בבוקר או בערב באמצע השבוע, ולא ביום חמישי, יכולים להיות הבחירה הנכונה מהבחינה הזאת. גם הסדרי החניה חשובים, ויש לדאוג שיש מספיק חניה לכולם. במידה ומישהו מהאורחים מגיע מרחוק, אולי כדאי לברר לגבי הסדרי שינה באזור הצפון שיכולים להיות לעזר לכם ולאורחים היקרים שלכם.

 

איך בוחרים את האולם המושלם לחתונה בצפון?

ראשית, כדאי לבדוק באינטרנט באתרים השונים לגבי אולמות שמוצאים חן בעיניכם. העיצוב, מספר המוזמנים היכולים להתארח באולם או בגן האירועים, והמיקום. שנית, ניתן להיעזר במכרים, חברים או בני משפחה, שהתחתנו לאחרונה באזור הצפון, או לחלופין היו מוזמנים לחתונה כזאת והחוויה שלהם הייתה חיובית. מזל טוב!