תכנון חתונה בקיבוץ יגור

חתונה בקיבוץ נגיש עם נוף מרהיב היא בדיוק מה שבני הזוג מחפשים על מנת לחגוג עם החברים, הקרובים ובני המשפחה שלהם. אז איך מתכננים חתונה כזאת ומאיפה כדאי להתחיל? הנה המדריך שיכול לעזור

אולם אירועים בקיבוץ מציע כמה יתרונות משמעותיים שאין למקומות אחרים. קודם כל, עצם הכניסה לקיבוץ כבר קובעת את האופי של האירוע. כאשר האורחים והמוזמנים מגיעים, עוברים בשערי הקיבוץ ונחשפים אל המדשאות הירוקים והמרחב הפתוח, הם מרגישים נינוחים ורגועים יותר. לאנרגיות הטובות האלה יש גם השפעה על המשך האירוע, כי אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי.

חוץ מזה, חתונה בקיבוץ לרוב תהיה משתלמת יותר. המחירים של תכנון חתונה בטבע אמנם עלולים להיות גבוהים, אבל כאן בדיוק נכנס לתמונה הערך המוסף של קיבוץ יגור: הוא מצליח לשלב בין כל העולמות ולאפשר גם חתונה אינטימית ומפנקת בחיק הטבע – וגם עמידה מושלמת במסגרת התקציב של בני הזוג והמשפחה.

 

שלב ראשון: החלטה על מספר האורחים

התנאי היחיד לניצול אל היתרונות של גן אירועים בקיבוץ יגור הוא לתכנן נכון את החתונה. בשלב הראשון, מה שעושים זה להחליט על מספר האורחים. לרוב זה מתחיל בשיחה קצרה של בני הזוג אחד עם השני, ממשיך להתייעצות עם ההורים ומסתיים באישורי הגעה. רק אחרי שיודעים פחות או יותר כמה אנשים עומדים להגיע, ניתן לתאם אולם אירועים בקיבוץ ולוודא שהוא מתאים.

 

שלב שני: בחירת התאריך

במהלך תכנון חתונה קטנה צריך להביא בחשבון זמינות של אולמות אירועים מבוקשים. אם רוצים לבחור תאריך ספציפי, כדאי ליצור קשר עם המקום כמה שיותר מוקדם. בכל מקרה לא כדאי להתפשר על הרמה של גן אירועים בקיבוץ או על הצרכים של בני הזוג, אבל כן יכולות להידרש התאמות מסוימות מבחינת התאריכים. בשביל למנוע את זה, כדאי לגלות גמישות ולהתחיל את התכנון מוקדם.

 

שלב שלישי: קונספט

אולם אירועים בקיבוץ מציע חוויה מושלמת. קיבוץ יגור ממוקם באזור נגיש, נוח להגיע אליו ויש בו נוף עוצר נשימה מכל פינה. אלו התנאים הבסיסיים שעליהם מתכננים חתונה בקיבוץ בהתאמה אישית לבני הזוג, כולל אפשרות לבחירת קונספט ספציפי.

ברוב המקרים, הקונספט הוא גם פונקציה של היום בשבוע שבו עורכים את החתונה. אם למשל בוחרים להתחתן ביום שישי, אפשר ללכת על קונספט קליל יותר ולהזמין את האורחים אל גן אירועים בקיבוץ שבו הם ירגישו ללכת בחופשיות גם עם מכנסיים קצרים וכפכפים. אבל אם בוחרים חתונה בקיבוץ בקונספט אקסקלוסיבי, כדאי לעשות את זה דווקא בשעות הערב ועם כל ההתאמות המתבקשות מבחינת תאורה, עיצוב שולחנות וכן הלאה.

 

שלב רביעי: תקציב

התקציב הוא פקטור שמשפיע גם על תכנון חתונה קטנה ולא רק על תכנון אירועים גדולים. היתרון הוא שהתקציב מלווה אותנו כבר מהשלב הראשון, אז אפשר להישאר עם אצבע על הדופק. מצד שני, לא צריך לחכות לרגע האחרון כדי לגלות חריגות. רגע אחרי שבוחרים את התאריך והקונספט, מומלץ לעצור ולוודא שעומדים בתקציב גם מבחינת ספקים: אוכל, תאורה, צלם ותקליטן.

 

שלב חמישי: מתחתנים!

 

השלב האחרון והמרגש ביותר הוא כמובן יום החתונה. גם כאן אפשר לזהות ערך מוסף של חתונה בקיבוץ, כי יש פחות פקקים ואין לחץ להגיע ממקום למקום. מבחינת בני הזוג, כל השלבים של תכנון חתונה קטנה מתנקזים ליום עצמו ובו כדאי להיות כמה שיותר רעננים וחיוניים. עם התנאים שיש בקיבוץ יגור, זה כבר מגיע כחלק בלתי נפרד מהאירוע.