חתונה בטבע בצפון הארץ

אין כמו אזור הצפון בשביל לחגוג חתונה בטבע עם המשפחה, הקרובים והחברים. אבל לפי מה יודעים שבחרנו את המקום הנכון ועם מי אפשר להתייעץ בכל מקרה של דילמה או התלבטות? הנה כל התשובות

הפקת חתונת טבע היא משימה מורכבת. מצד אחד, מובטחת חוויה בלתי נשכחת לכל המעורבים. החל מבני הזוג, דרך בני המשפחה ועד החברים או הקרובים, אין מי שלא אוהבים לחגוג בחיק הטבע ולשאוף אוויר נקי מול נוף עוצר נשימה. מצד שני, לא כל מקום מתאים לחתונה כזו ויש מגוון רחב של אתרי טבע בפריסה גיאוגרפית שבכלל לא רלוונטית לחתונות.

 

הפתרון הוא לתכנן מלכתחילה חתונה קטנה בטבע בצפון הארץ. באזור הצפון אין מקום לטעויות, כי האקלים נוח וממוזג לכל אורך השנה. חוץ מזה, מיותר לציין את האווירה המיוחדת של אזור הצפון ואת הרושם הראשוני שמקבלים האורחים. בנוסף, אפשר להפיק חתונה בצפון בצורה אינטימית רק אחרי שבוחרים לוקיישן מושלם.

 

מה הופך את קיבוץ יגור ללוקיישן האידיאלי?

יותר ויותר בני זוג בתחילת דרכם המשותפת מגלים כיום את היתרונות של חתונה בצפון בהקשר של קיבוץ יגור. הקיבוץ המופלא ששוכן למרגלות הכרמל מציע תנאים מושלמים עבור כל סוג של חתונה קטנה בצפון ויש לו יתרונות שלא קיימים באזורים אחרים.

 

ראשית, קיבוץ יגור מציע הרבה יותר מאשר עוד אולם חתונות בצפון: גן האירועים כרמלה בקיבוץ שוכן בין עצי אקליפטוס מרשימים, כל המנות בתפריט שואבות השראה מהחקלאות המקומית וניכרת מחשבה על הפרטים הקטנים מבחינת העיצוב, סידורי השולחנות והתפאורה הכללית.

 

שנית, קיבוץ יגור מוכיח שלא חייבים להתפשר על נוחות או נגישות גם אם מחפשים אולמות חתונה בצפון ורוצים לחגוג אירוע בחיק הטבע. הוא מציב רף חדש של סטנדרטים עבור מקומות לחתונה בצפון אבל עושה את זה באלגנטיות: בלי שנדלירים, בלי פירוטכניקה מיותרת ובלי הגזמות.

כל מה שאפשר לבקש מהטבע – באולם לאירועים וחתונות

אפילו הנתונים הטכניים של גן האירועים כרמלה בקיבוץ יגור מתכתבים עם מה שבני זוג מחפשים כאשר הם מתכננים חתונה קטנה ואינטימית. כך לדוגמא אולם האירועים מכיל 300 אורחים בישיבה ו-500 למסיבות ואירועי השקה, בכל ימות השנה ובכל מזג אוויר. במקביל, הגישה אליו נוחה והחניה מסודרת כך שגם בעלי רכבים פרטיים ישמחו שהם הוזמנו אל חתונה בטבע בצפון.

 

כמו כן, בקיבוץ יגור מאפשרים להפיק אירוע אינטימי עם בר אלכוהול עשיר, מערכות תאורה משוכללות וכמובן הגברה, מקרן ובמה. כל זה יחד יוצר מקום לחתונה בצפון שמשלב את הטבע כבר מקבלת הפנים ועד שאחרון האורחים עוזב את המתחם. אז אם בעבר כולנו רצינו לתכנן חתונה בטבע בצפון אבל פחדנו להמר, מגיע מקום כמו גן אירועים כרמלה בקיבוץ יגור ומראה איך עושים את זה נכון.

 

ההמלצות לא טועות: חובבי טבע צריכים להתחתן בקיבוץ יגור

כרמלה יגור זו התשובה לבני זוג שחולמים על חתונה קטנה בטבע בצפון, אבל הם לא בהכרח מכירים את האזור או יודעים איפה להתחיל את ההפקה. תושבי הקיבוץ עומדים לרשות בני הזוג והמשפחה בכל מקרה של דילמה והתלבטות ואפשר להתייעץ איתם לגבי כל שאלה.

 

חוץ מזה, תמיד ניתן לקבל המלצות מבני זוג שכבר התחתנו בקיבוץ – או פשוט להגיע לאירוע ולהתרשם מקרוב מהאווירה והפסטורליות. בזכות קיבוץ יגור, חתונת טבע היא כבר לא פנטזיה רחוקה אלא חלק בלתי נפרד מרשימת הדרישות של בני זוג מאוהבים או בני המשפחה והחברים שלהם. ושיהיה במזל טוב!